یدک کش و امداد خودرو حسن آباد

امداد خودرو حسن آباد و شهرستان ها شبانه روزی

نرخ اتحادیه

قیمت ها بر اساس نرخ روز اتحادیه

تمامی هزینه ها و دریافتی ها برا اساس نرخ اتحادیه میباشد و از این بابت خیال شما راحت است.

گارانتی رضایت مشتری

گارانتی رضایت مشتری

رضایت مشتری یکی از ارکان اصلی تیم ما است

خدمات شبانه روزی

خدمات شبانه روزی

خدمات 24 ساعته در امداد خودروی حسن آباد

مجوز رسمی

امداد خودرو یدک کش حسن آباد دارای مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو تهران است. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت در سریعترین زمان ممکن و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش، خودروبر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و پنچری است.

خدمات شبانه روزی

ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما است. یدک کش حسن آباد دارای ای نماد، پروانه کسب کار مجازی و مجوز امداد خودرو است که در اینجا می توانید مشاهده کنید.

سامانه GPS امدادگران

ما برای افزایش سرعت خدمات امدادی ، سامانه GPS امدادگران را راه اندازی کرده است، موقعیت تمامی راننده‌ها به صورت به لحظه دریافت می کند و درخواست امداد شما نزدیک‌ترین امدادگر ارسال می‌شود. عملکرد امدادگر ها به صورت کامل نظارت می‌شود، تا هیچ موردی خلاف استانداردهای شرکت برای شما عزیزان اتفاق نیفتد.

سابقه

یدک کش حسن آباد از معتبرترین شرکت‌ ها با ۱۵ سال سابقه در حوزه خدمات امدادی است. ما به صورت ۲۴ ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. عملکرد خوب یدک کش حسن آباد را می توانید از نظرات ۵ ستاره مشتریان در گوگل ببینید.

خدمات یدک کش حسن آباد

  1. حمل خودرو با یدک کش، کفی و دکل
  2. پنچرگیری سیار
  3. پنچرگیری سیار
  4. تعمیر در محل
  5. مکانیک سیار
  6. امداد باتری
  7. امداد باطری
  8. امداد قفل و سوئیچ
  9. امداد قفل و سوئیچ
  10. بنزین سوخت رسانی سیار
  11. سوخت رسانی سیار

مناطق تحت پوشش خدمات امداد خودرو  حسن آباد

  • امداد خودرو حسن آباد
  • امداد خودرو شمس آباد
  • امداد خودرو شور آباد
  • امداد خودرو فرودگاه امام خمینی

اهداف یدک کش حسن آباد

در زمان تشکیل تیم یدک کش حسن آباد، بنیانگذاران این مجموعه اهداف مشخصی را برای خود در نظر گرفتند تا بتوانند همواره به عنوان یک شرکت امدادی در انتخاب‌های شهروندان عزیز قرار بگیرند. این اهداف عبارت‌اند از:

  • ارائه خدمات جامع و متنوع خودروبر
  • حمل و نقل انواع خودرو با استفاده از‌ انواع خودروبر، جرثقیل، کفی و دکل
  • افزایش رضایت مشتریان عزیز از خدمات
  • ارائه خدمات حمل خودرو لوکس و ایمن برای کاربران
  • آسودگی خیال کاربران از حمل خودروهای خود

چرا ما

شاید با خودتان این سوال را بپرسید که چرا یدک کش حسن آباد؟ مگر چه ویژگی خاصی دارد که می‌تواند برای من یک امداد خودرو مطمئن باشد و من بتوانم در مواقع نیاز به آن به عنوان یک همراه واقعی در جاده‌ها حساب کنم؟ انواع خدمات ارائه شده توسط شرکت‌ها، نیروهای امدادرسانی، ضمانت خدمات، قیمت و هزینه هر یک از خدمات و… از مهم‌ترین مسائلی هستند که در زمان استفاده از خدمات به آن‌ها توجه می‌کنیم.

ما از پرسنلی متخصص، کارآزموده، خوش برخورد و متعهد برای ارائه خدمات امدادی به کاربران خود بهره می‌برد. همچنین بروز ترین تجهیزات فنی و دستگاه‌ها را با خود به همراه دارد. یک امدادگر زمانی قابل اطمینان است که در سریع‌ترین زمان ممکن به محل رسیده و مشکلات فنی را رفع کند. تمامی این‌ عوامل، مواردی هستند که ما در یدک کش حسن آباد به آن پایبند بوده و با مشارکت و مشورت با شما عزیزان سعی در بهبود هر چه بیشتر آن داریم.

سرعت خدمت رسانی

امداد خودرو ما هدف خود را حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت بیان کرده و تضمین می‌کند که در کمترین زمان ممکن درخواست شما را ثبت و رسیدگی کرده و متخصصین مربوطه را برای رفع مشکلات فنی خودروتان به محل اعزام نماید.

تماس با ما

هزینه‌های شفاف و منصفانه

یکی از مشکلات حوزه امداد خودرو با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق، اخذ هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده است، به طوری که به سختی می‌توان از دست سودجویان در امان بود.

پشتیبانی رایگان

امدادرسانی ۲۴ ساعته

ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما است. یدک کش حسن آباد دارای ای نماد، پروانه کسب کار مجازی و مجوز امداد خودرو است که در اینجا می توانید مشاهده کنید.

خدمات لحظه ای